December 1, 2007

菊 花 台


This is the theme song for “Man Cheng Ying Dai Wang Jin Jiak”. I did not watch the movie, coz the feedback of this movie not so good.
Jay….uhm…he looks weird in ancient’s wearing.
But the song is good, if you have change to hear it once you will like it.

你 的泪光 柔弱中带伤
惨白的月弯弯 勾住过往
夜 太漫长 凝结成了霜
是谁在阁楼上 冰冷的绝望

雨 轻轻弹 朱红色的窗
我的一生在字上 被风吹乱
梦 在远方 化成一篓香
随风飘散 你的模样
*
菊花残 满地伤 你的笑容已乏黄
花落人断肠 我心事静静躺
北风吹 夜未央
你的影子 剪不断
徒留我孤单在湖面成双

花 已向晚 飘落了灿烂
凋谢的世道上 命运不堪
愁 莫渡江 秋心拆两半
怕你上不了岸 一辈子摇晃

谁的江山 马蹄声狂乱
我一身的戎装 呼啸沧桑
天 微微亮 你轻声的叹
一夜惆怅 如此委婉
*

2 comments:

  1. i have a friend,his ringtone just the introduction of this song!so sad feeling...

    ReplyDelete
  2. Grace,

    當我刚刚认识你的时候,你的样子让我觉得很有饱满的感觉。。。
    不过,日子久了,发现你除了让我饱满之外,我还觉得你有一份执着,
    而,我就从那饱满的感觉,变成现在我觉得有水肿的感觉。。哈哈。。。。
    anyway,希望你能快乐。

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.